< Till bloggens startsida

Disney fantasten i mig kommer fram!

Måste bara säga det att jag inte skulle vara något utan walt Disney och deras filmer. Ännu en tråkig kväll blev räddad genom att kolla på en av deras walt disney original movie "the Suite life movie" som är en långfilm baserad på tv serien "The Suite life on deck".

Som de flesta disney filmer var denna bra med en helt okej story och bra skådespelare som förgyller den. Många skratt blev det! En film som man bara måste se, men jag har ett problem med Disney i sverige... Varför ska ni dubba alla filmer och serier? Dem blir 1000 ggr sämre, visst de som är 8 år kanske tycker det är bättre, men stanna då vid att dubba de tecknade filmerna då det inte är lika genomskådligt. Låt spelfilmerna vara med orginalspråket. Filmen känsla blir mycket bättre! Om jag kollar på en engelsk film brukar jag välja bort textningen, som den Amerikan jag är! ;)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0