< Till bloggens startsida

botemedel mot bloggtorkan?

Hej alla!
 
Som ni säkert märkt har jag varit ruksigt inaktiv det senaste, eller ja, hela sommaren.. Vad detta beror på finns det många anledningar tror jag, en del som säkert är bra, men vissa som är usla.
 
1, JOBBAT röven av mig hela sommaren, kan väl säga att jag var ledig i snitt 1-2 dagar/månad.. =trött kille när man kommer hem.
 
2, tränat! de få timmarna som jag inte jobbade försökte jag träna så man håller sig i hyfsad form i alla fall..
(funkade väl hyfsat i alla fall :)! )
 
3, I våras när jag jobbade som mest med olika designers gick jag in i väggen kan man väl säga.. Sa ja till allt för många att göra designers, det hela slutade med att jag hade så mycket att göra så jag bara la ner alltihop... Hade ingen ork eller energi till nått. Ber om ursäkt till dem som jag inte lyckades hjälpa, även om jag sa att jag skulle. Det tog bara stopp :(
 
Okej de var lite av de "tråkiga" sakerna.. Nu till de lite roligare hoppas jag!
 
Kommer nu försöka ta tag i bloggandet ordentligt! Tycker det är ett bra sätt att föra en"dagbok" på vad som händer i livet, om tankar och idéer man har m.m. Detta passar utmärkt nu när jag börjat en ny fas i livet då jag för två veckor sedan började studera på högskolan i Borås. Det program jag läser är alltså lärarprogrammet med inriktning på årskurs 4-6. Detta är nog ett av mina livs bästa beslut som det känns just nu och jag tycker det är skit kul och ser verkligen fram emot mitt senare aktiva yrkesliv inom skolan! YEAH!
 
Har ni några frågor är det bara att skriva så kommer jag försöka svara på allt så snabbt och bra jag kan!
 
Peace! 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0