< Till bloggens startsida

Ifrån sängen i "sjukstugan"

Hatar att vara sjuk, snorig, ont i halsen, ingen energi och ett huvud som någon kört över med ett tåg. Det är så tråkigt att vara sjuk. Tur att man är på bättringsvägen, eller kanske inte någon jätte tur då man får tag i skolarbetet man missat under de två dagar jag varit soffliggandes. 
 
Arbetet jag tagit igen är att jag har skrivit ut et 40-tal sidor med information texter m.m. som vi ska använda oss av i kommande arbeten. Läst 20 sidor om intervjutekniker och pratat med en kurskompis om hur vi ska lägga upp den intervjuplan som ska lämnas in på måndag. Hunnit boka grupprum till vår studiegrupp samt sortera papper och sätta in dem i en pärm så man har lite bättre koll på sina grejer! 
 
Snart ska jag äta lunch för att sedan fortsätta läsa ett långt kapitell (ca 50 sidor) om olika sätt att lära ut på genom olika psykologiteorier. 
 
Hoppas ni som läser min blogg håller er hyfsat friska nu i de tråkiga höstmånaderna för nu är det inte långt kvar till jul! Minde än 3 månader och det kommer gå snabbt dit!
 
H

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0