< Till bloggens startsida

Halvvägs in i veckan

Nu har vi kommit halvvägs in på denna veckan. Haft många föreläsningar nu i börja av veckan vilket kommer rundas av med två seminarier imorgon och en på måndag. Inför detta har jag försökt läsa på lite och inför seminariet på måndag ska vi lämna in ett paper med reflektioner om ämnet. Jag har lite att göra alltså! Kommer bli till att plugga imorgon eftermiddag när jag kommer hem och skriva paper på fredag när jag är ledig. På fredag ska jag och mina yngre systrar ha filmkväll då jag är barnvakt. Vi tänkte köra på temat Disney, har ni några förslag?


Nu ligger jag och vilar inför matchen ikväll. Borta match mot Skara är det som gäller. Inte långt kvar av säsongen nu så gäller att njuta av varje sekund som man spelar!


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0