< Till bloggens startsida

Veckan som varit

Ännu en vecka har gått och en ny snart kommen, och med den också CSN och lön. Ska bli kul att få se den komma och gå då räkningar och resor ska betalas!
 
Veckan som gått följde planeringen och tentan i fredags gick nog hyfsat. Känslan säger godkänt vilket vi får hoppas på då jag lätt blandar ihop alla dessa teoretiker och deras teorier. Men som vi en kompis sa, vi har fyra försök till på oss om det nu skulle behövas.
 
Den veckan som kommer nu så kommer vi början en ny termin på högskolan och med den nya terminen börar även nästa kurs. Grundläggande matematik går vi in på nu. Kommer bli kul och spännande att nu äntligen få gå in på mer ämneskunskaper. Även om den grund vi nu fått har varit bra så är känslan lite så att "JA! Nu kör det igång på riktigt".
 
Veckan som kommer ser ut på följande sätt dock:
Mån: skola + träning
Tis: Skola + träning
Ons: Skola + match
Tors: Skola + träning
Fre: Gym
Lör: Träning + jobb + plugg
Sön: Match
 
Innan jag avslutar för idag så vill jag bara skicka en grattis hälsning till en kompis som lyckats komma en bra bit på sin resa mot drömmålet! Sjukt glad för hans skull och när jag fick höra det så gjorde det min dag lite bättre. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0