< Till bloggens startsida

Funderingar

Har så många olika tankar jag går och funderar på, vet inte vart jag ska börja, men något jag måste säga:
Har ni sett den nya One Direction musikvideon för låten "Gotta Be You"? Tycker den är riktigt bra! De fortsätter på temat kring lägerelden och gemenskapen, något som den gruppen verkligen har. Elden som symobliserar glöden de har för det de gör och sättet de umgås kring det de lever för. Grymt!
.
Jag får även flash backs från när jag var liten (eller ja, mindre i alla fall). Jag gick i 6an och det var nog ett av de bästa åren i mitt liv. Vi var ute under två dagar med klassen. Cyklade ut till en lägerplats och campade ute i skogen, vid en sjö och det jag kommer ihåg mest är äldarna och hur ruskigt kul vi hade! (och det faktum att vi höll på att dö av värmeslag i vindskydden då vi äldade på regällt, vi får väl skylla oss själva för det!)
Detta var bara en av de tankar jag har just nu, kanske kommer en till idag vem vet!? Men så läge, ta och kolla på denna gryma musikvideo som visar den glöd och gemenskap man ska ha i livet!
.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0