< Till bloggens startsida

Lite småsur

Dagen såg ut att bli riktigt bra idag. Vaknade lagom tidigt, åt en bra frukost och läste 50 sidor i boken som vi har litteratursemenarium på nästa vecka. Jag hinner även tvätta och städa bilen vilket inte gjorts på allt för länge. Medans jag är ute och gör detta så får jag ett sms om att kvällens träningsmatch mot ett div 1 lag är inställt. Blev riktgt besviken när jag såg detta för jag kände mig verkligen riktigt taggad. Men istället för match så blev det till att åka in och jobba en stund på kvällen. 
 
Den besvikelsen jag kände då har jag dock vänt. Nu ska jag köra igång med försäsongsträningen ordentligt. Besällt proteinpulver som kommer om någon dag och ska ven upp imorgon innan skolan och åka till gymmet. Nu ser vi bara frammåt för där finns möjligheterna. The past is the past and the furture is the furture så att säga! 
 
Som jag sagt innan, säsong 2013 kommer bli Grym!
 
(Bilder: Instagram: @hjoppe , Bild 1: Boken jag läser, Bild 2: Nyklippt!)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0