< Till bloggens startsida

Vecka fylld av plugg snart slut!

Denna veckan har verkligen varit fullspäckad! Haft mycket att plugga då vi har två semenerium på måndag och hade ett semenarium i torsdags då vi skulle presentera ett demokratiskt dilemma som kan uppstå i klassrummet. Kul uppgift med en väldigt intressant diskussion efter. På måndag så är ett av semenariumen om barns rättigheter och Barn konventionen. Blir kul att se hur vi kommer diskutera om detta och se vilka egna erfarenheter och reflektioner från texterna vi dragit.
 
Igår var det jobb på leos och biobesök som gällde. Filmen vi kolla på heter Ted och är en ny komedi, grymt kul oc helt klart sevärd!
 
Nästa vecka kommer även innefatta vår första verksamhetsförlaggda utbildning då vi skall ut på skolorna på fältdagar. Nervös är man ju innan, men handledaren jag pratat med över telefon verkar som en riktigt trevlig människa så kommer nog bli kanon!
 
Nu ska jag snart in i duschen för att sedan bege mig bort till ishallen. Seriepremiär idag borta mot vännersborg, kommer bli grymt kul! 
 
H
 

Kommentarer
Hannah - 1D blogger

Heihei!

Jeg har hørt at du lager blogg design! Og lurer på om du fortsatt lager? Hadde blitt utrolig gald om du kontaktet meg tilbake :-)

Svar: Hej! inte just nu då jag börjat studera på högskolan och har inte tid till det :/ skriver ut när jag börjar igen!
hjopppe.blogg.se

2012-10-12 @ 21:52:30
URL: http://onedirectionfansbloggen.blogg.no

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0