< Till bloggens startsida

Nu är min termin slut!

I och med den sista tentan idag så är höstterminen 2012 avklarad på högskolan i Borås. En termin som gått skjut snabbt! Man har lärt känna många nya männsikor och många av dem hoppas man att man kommer ha kontakt med länge! 
 
Tentan vi hade idag handlade om utvecklingspsykologi, det vill säga hur vi utvecklas fysisikt men med tonvikt på vårt psykologiska medvetande och hur det utvecklas med den kronologiska åldern. SIsta delen på tentan innehöll även lite om lärandeteorier och om hur vi lär, vart och vad vi lär oss. Många intressanta delar som kommer spela en stor roll i min framtida yrkesroll! 
 
Att terminen nu är färdig och att jag "bara" har 7 terminer kvar kommer firas med att jag ska ligga på soffan och göra nada! Har träning imorgon bitti så blir inget firande med de andra i klassen, det får vi ta någon annan gång!
 
Hoppas ni alla får en trevlig helg!
 
Johannes
(Tentaplugget var tungt nu i veckan... bild:Hjoppe)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihÂg mig?
Trackback
RSS 2.0